2020. 09. 21.
![]()
TÁJÉKOZTATÁS
TISZTELT ÜGYFELEINK!
Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy mivel két kollégánk érintett a koronavírus-járvány okozta megbetegedésben, az Önök és munkatársaink egészségének védelmében
a személyes ügyfélfogadás
2020.09.21. (hétfőtől) – 2020. 09.25. (péntekig)
Hivatalunk minden irodájában szünetel.
Telefonon, e-mailen és az önkormányzati portálon keresztül továbbra is állunk ügyfeleink rendelkezésére. A papír alapú kérelmeket, formanyomtatványokat kérjük, helyezzék a hivatal postaládájába, vagy a kollégáim által a bejáratnál elhelyezett gyűjtődobozba. Kérjük megértésüket és türelmüket az ügyintézés során ebben a rendkívüli helyzetben!
Vigyázzunk egymásra!
Harkány, 2020. 09. 21.
Tisztelettel:
Dr. Markovics Boglárka, jegyző s.k.
Harkányi Polgármesteri Hivatal
Ezúton tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a harkányi okmányirodai kirendeltség kormányablakká történő átalakítása miatt a 7815 Harkány, Petőfi Sándor u. 2-4. szám alatti ügyfélszolgálat átmenetileg zárva tart.
Ezúton tájékoztatjuk az ellátások iránt kérelmet benyújtott Tisztelt Szülőket, hogy a bölcsőde, óvoda, valamint az általános, vagy középiskola kezdéséhez nyújtott települési támogatások (alap- és emelt összegű ellátás) pénztári kifizetése az alábbi napokon és időben történik a Harkányi Polgármesteri Hivatal Pénztárában (7815 Harkány, Petőfi S. u. 2-4):
Gyorsabb és hatékonyobann ügyintézés érdekében használja elektronikus ügyintéző rendszerünket!
@2020 | Design és fejlesztés: Make IT Online