Dr. Markovics Boglárka vagyok, 2015. január 1. óta a Harkányi Polgármesteri Hivatal (a 2020. évet megelőzően Harkányi Közös Önkormányzati Hivatal) vezetője. A Pécsi Tudományegyetemen szereztem jogi diplomát, 2006 óta dolgozom a helyi közszolgálatban. Ez idő alatt mind közigazgatási, mind jogi szakvizsgát is tettem. Házas vagyok, két kislány édesanyja.
Jegyzőként alapvető feladatomnak tekintem az önkormányzati munka törvényességének biztosítását, a képviselő-testületi ülések előkészítését és a döntések végrehajtásának szervezését, felügyeletét. Az elmúlt évek aktív önkormányzati pályázati tevékenysége azonban a klasszikus funkciók mellett új, településmenedzsmenti feladatokkal is ellátott, amelyeknek szintén meg kellett felelni. Munkám fő terepe a hivatal, ahol kollégáimmal igyekszünk ügyfeleink megelégedésére dolgozni, őket segítve, az előírt jogszabályokat betartva, korrekten eljárni. E tekintetben kiemelt fontosságúnak tartom ügyfeleink hiteles és gyors tájékoztatását és a szereplők közötti jó kommunikációt.
Bízom benne, hogy új honlapunk hozzájárul a fenti célok megvalósításához, a fellelhető információk segítenek eligazodni, és hatékonyan szolgálják mind az Önök megfelelő tájékoztatását, mind a gyors ügyintézést!
Forduljanak hozzánk továbbra is bizalommal!
Elérhetőség:
Telefon: 72/480-202, fax: 72/480-518
Ügyfélfogadás: Szerda 8.00 - 12.00
Feladat- és hatáskör
A 2011. évi CLXXXIX. törvény alapján:
A jegyző munkáját az aljegyző és az osztályvezetők munkája segíti.
Gyorsabb és hatékonyobann ügyintézés érdekében használja elektronikus ügyintéző rendszerünket!
@2020 | Design és fejlesztés: Make IT Online