2023. 06. 02.

Vegyen részt Ön is a város jövőképének, fejlődési irányának meghatározásában!


Az Önkormányzat nevében tisztelettel felkérem Harkány lakosságát és a városhoz bármilyen módon kötődő polgárokat egy kérdőíves kutatásban történő részvételre, mely Harkány 2030-ig tartó fejlesztési stratégiájának elkészítéséhez kíván lakossági visszajelzéseket és tapasztalatokat gyűjteni.
A kérdőíves felméréssel célunk olyan aktuális információk gyűjtése, amelyek a lakosság jelenlegi elégedettségét és az Önök által kívánatosnak tartott fejlesztési irányokat tükrözik.
A kérdőív elérhető az alábbi linken
https://forms.gle/V1W3DEj95F7irEs68
vagy a QR kód beolvasásával:

Azok számára, akik nem rendelkeznek internet hozzáféréssel, kollégáink 2023.05.05. (Hétfő) és 2023.05.09. (Péntek) között a Harkányi Művelődési Házban 10:00 és 18:00 között biztosítanak lehetőséget a kérdőív kitöltésére.
A válaszadás anonim módon történik, a kérdőív kitöltése megközelítőleg 15-20 percet vesz igénybe.
A kérdőív online kitöltésére 2023. június 15.-ig van lehetőség.
A Városvezetés nevében ezúton köszönöm a kitöltésre szánt idejét, az őszinte véleményét és aktív együttműködését!
Harkány, 2023. június 2.
Üdvözlettel:
Baksai Endre Tamás
Harkány Város Polgármestere
 TÁJÉKOZTATÁS a 2025. évi bölcsőde, óvoda, valamint az általános, vagy középiskola kezdéséhez nyújtott települési támogatások kifizetéséről
        
        TÁJÉKOZTATÁS a 2025. évi bölcsőde, óvoda, valamint az általános, vagy középiskola kezdéséhez nyújtott települési támogatások kifizetéséről
        Ezúton tájékoztatjuk az ellátások iránt kérelmet benyújtott Tisztelt Szülőket, hogy a bölcsőde, óvoda, valamint az általános, vagy középiskola kezdéséhez nyújtott települési támogatások (alap- és emelt összegű ellátás) pénztári kifizetése az alábbi napokon és időben történik a Harkányi Polgármesteri Hivatal Pénztárában (7815 Harkány, Petőfi S. u. 2-4):
Gyorsabb és hatékonyobann ügyintézés érdekében használja elektronikus ügyintéző rendszerünket!
@2020 | Design és fejlesztés: Make IT Online
